1. Правила
1.1 Регата проводиться за правилами, як це визначено у Правилах вітрильних перегонів (ПВП) 2017 – 2020, за винятком змін, що їх буде внесено у Вітрильницьку інструкцію;
- цим Регламентом;
- приписами ВФУ до ПВП 2017 – 2020рр.;
- рішеннями Президії Вітрильної федерації України;
- посібником ВФУ щодо проведення крейсерських перегонів, та інших перегонів на крейсерських яхтах в Україні;
- Правилами Міжнародної системи вимірювання (далі – IMS Rules);
- Правилами рейтингової системи Конгресу з крейсерських перегонів (далі – ORC);
- Правилами класу яхт ORC Sportboat.
- клубними правилами вимірювання для кільових крейсерських яхт.
- Спеціальними правилами для крейсерських перегонів 2018–2019 Міжнародної федерації вітрильництва (далі – WS OSR 2018-2019) для 4-ї категорії;
- при розходженні з транспортними та іншими суднами, які не беруть участь у перегонах, діють МППЗС-72, та «Правила плавання по внутрішніх водних шляхах України».
1.2 Правила перегонів застосовуватимуться у зміненому згідно з правилом 86 вигляді:
a) представляти судно, яке є стороною у протесті, може тільки капітан (відповідальна особа за правилом 46), якщо тільки протестовий комітет не матиме слушних підстав чинити інакше. Це є зміною правила 63.3 (a);
б) правила перегонів можуть зазнати інших непринципових змін. У разі запровадження таких змін, їх повний текст міститиметься у вітрильницькій інструкції;
в) у разі розбіжностей щодо деталей Регламенту про перегони і Вітрильницької інструкції - переважатиме текст Вітрильницької інструкції.
1.3 Офіційна мова регати українська. У разі мовних розбіжностей у деталях правил, переважатиме англійський текст.
2. Реклама
2.1 Застосовується Кодекс WS про рекламу (Статутне положення 20). Всі судна мають надати 20% передньої частини корпусу для несення реклами, отриманої від Повноважного організатора. Поза перегонами яхти мають нести прапори, які надані Повноважним організатором.
3. Умови допуску, заявки і запис
3.1 Змагання відкриті, особисті і належать до четвертої категорії за класифікацією WS. Кожний учасник регати має відповідати вимогам ПВП 75.2
3.2 До змагань допускаються:
- у дивізіонах «Sportboat», «Bigboat» крейсерсько-перегонові яхти, які мають дійсне вимірювальне свідоцтво за системою ORC (ORC International, ORC Club, ORC One Design Certificate);
- крейсерсько-перегонові спортивні вітрильні судна, які мають діюче вимірювальне свідоцтво за клубними правилами вимірювання України.
3.3 Капітан судна повинен мати кваліфікацію не нижче «яхтового стернового 1 класу», помічник капітана – не нижче «яхтового стернового 2 класу». Екіпаж судна має складатися не менше, ніж із трьох осіб.
3.4. Попередні заявки на участь у змаганнях подаються факсом, поштою або в електронному вигляді на скриньку з адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше ніж за 5 днів до початку змагань за календарем, а саме до 03.07.2019 року.
3.5. До участі у змагання допускаються судна в наступних групах:
перший дивізіон яхти з чинними сертифікатами ORC:
- дивізіони «Bigboat» – крейсерсько-перегонові яхти з 4,5 < CDL <= 16,5;
- дивізіони «Sportboat » – перегонові та крейсерсько-перегонові яхти, які
Кількість та склад перегонових груп будуть визначені після завершення реєстрації.
другий дивізіон – яхти, які мають клубне вимірювальне свідоцтво:
Група |
Довжина LOA, м |
Бал R |
1 |
До 7,49 м |
До 5.18 |
2 |
7,50м-7,99 м |
5,0– 6,11 |
3 |
8,00–9,39 м |
5,63 – 7,66 |
4 |
Від 9,40 м. |
Від 6,47 |
5 |
Крейсерські швертботи |
|
6 |
Багатокорпусники |
|
Остаточний розподіл на групи та віднесення яхт до груп є виключною компетенцією перегонового комітету і відбудеться після закінчення реєстрації.
3.6 Під час реєстрації кожен екіпаж має здати:
• запис на участь разом з деклараціями за встановленою ВФУ формою 12,
• у разі капітан не є власником судна - копію документа, який підтверджує повноваження капітана, як відповідальної особи.
• декларацію відповідальної юридичної або фізичної особи (власника)
• крейсерсько-перегонового судна за встановленою ВФУ формою 31 (у разі
• декларацію підписує не сам власник, а його представник - копію документа, який підтверджує повноваження такої особи);
та пред’явити:
• оригінал клубного вимірювального свідоцтва (свідоцтва про бал), або оригінал чинного вимірювального свідоцтва (сертифікату) за системою ORC;
• судновий білет:
• свідоцтво спортивного вітрильного судна разом з діючим актом технічного огляду, виданим інспекцією технагляду ВФУ, із засвідченням права на участь судна у перегонах відповідної категорії, або ж акт технічного огляду, виданий Регістром судноплавства України, за яким судно має право плавання на акваторіях і в умовах, які відповідають визначенню для відповідної категорії за Спеціальними настановами WS щодо проведення крейсерських перегонів;
На кожного з членів екіпажу:
• документ, який засвідчує його особу,
• документ, який засвідчує його членство у ВФУ,
• страхові поліси, який відповідають вимогам п.п.20.1, 20.2 цього Регламенту,
• чинне посвідчення на право керування відповідним судном (тільки для капітана і його помічника),
3.7 Особливі вимоги:
• на кожній яхті має бути мобільний телефон і його номер обов’язково має бути зазначений у заявці. окрім цього, яхти, які планують приймати участь у морському етапи повинні мати радіостанцію з морським діапазоном.
• на кожній яхті має бути фотоапарат (цифровий) задля того, щоб мати змогу документально підтвердити правильне проходження буїв, що їх буде зазначено у вітрильницькій інструкції;
• кожна яхта повинна мати двигун та запас пального на 8 годин ходу.
4. Умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників
4.1. Витрати на матеріально-технічне забезпечення заходу пальне для суддівських катерів, нагороджувальна атрибутика, канцелярські товари) здійснюються за рахунок повноважного організатора змагань .
4.2. Витрати на відрядження суддів - проїзд, добові у дорозі, проживання та харчування здійснюються за рахунок повноважного організатора змагань.
4.3. Для якісного проведення регати яхт-клуб, який проводить змагання, повинен забезпечити наявність необхідних технічних засобів проведення перегонів, оргтехніки, приміщень для роботи Перегонового офісу, Протестового та Вимірювального комітетів. У термін проведення змагань надавати безкоштовні місця для стоянки яхт, трейлерів та автотранспорту учасників, кран для спуску та підйому яхт та тренерських катерів.
4.4 Відповідальність за підготовку місця змагань, організацію харчування, зустріч і відправку учасників змагань і суддів покладається на Організаційний комітет регати Київського міського крейсерського яхт-клубу, що проводить регату .
5. Класифікація
Класифікаційний кодекс WS не застосовуватиметься.
6. Програма проведення змагань
6.1 Розклад перегонів
Таблиця 1.
День |
Дата |
Дистанція / захід |
Примітки |
Этап І |
|||
1. |
08.07 |
Прийом Заявок, техогляд и контрольний обмір. 9:00-20.00 |
|
2. |
09.07 |
Старт 9:00 Київ (Берковщина) – фініш Балико-Щучинка (дистанція 70 км) |
|
3. |
10.07 |
Старт 8:00 Балико-Щучинка – Канів, (дистанція 50 км) |
|
Этап ІІ |
|||
4. |
11.07 |
Шлюзування, Старт 9:00 – Канів - Черкаси |
|
5. |
12.07 |
День відпочинку |
|
6. |
13 – 14.07 |
Старт 8:00 Черкаси – Світловодськ (дистанція 110 км) |
|
Этап ІІІ |
|||
7. |
15.07 |
Шлюзування, завал щогл Кременчук. Перехід до місця ночівлі |
|
8. |
16 – 17.07 |
Старт 6:00 Кременчук – Кам’янське (Дніпродзержинськ), |
|
9. |
18.07 |
Шлюзування. моторний перехід, завал щогл Кам’янське - Дніпро |
|
6.2 Докладнішу інформацію про перегони буде надано у вітрильницькій інструкції.
7. Вимірювання та технічний нагляд
Кожне судно має бути представлене для перевірки вимірювачем вимог відповідної категорії плавання "08" липня з 09:00 до 20:00. Кожне судно має бути представлене вимірювачеві та технічному інспектору змагань для огляду, повністю спорядженим для перегонів згідно «Карти контрольно огляду» (Див. додаток 1).
Процедура контрольного вимірювання визначається в Інструкції з контрольного
вимірювання, яка є частиною Вітрильницької інструкції.
8. Вітрильницька інструкція
Вітрильницька інструкція буде надаватися під час реєстрації у Перегоновому офісі регати.
9. Акваторія перегонів
9.1. Змагання будуть проведені на каскаді водосховищ річки Дніпро.
9.2. фініш – для кожного етапу зазначений у розкладі, а для усієї регати у м. Дніпро.
9.2 Дистанція одна для всіх груп яхт.
10. Дистанції перегонів
10.1 Змагання складаються з трьох етапів, дистанції маршрутні старт перегонів – затока Беркавщина ;
10.2 Маршрутні перегони відбуватимуться на дистанціях довжиною від 25 до 100 морських миль.
10.3 Схеми дистанцій буде додано до вітрильницької інструкції.
Інформація щодо зміни схеми дистанції будуть вивішуватися на дошці офіційних повідомлень, або на суддівському судні.
11. Система покарань
Застосовуватимуться залікові покарання за правилом 44.3 з наступними умовами:
11.1 Судно, яке не скористалося з передбаченої правилом 44.3(а) можливості визнати порушення ним правила, фінішувало та після слухання протесту визнане таким, що порушило правило Частини 2, але не дискваліфіковане на перегони, підлягає заліковому покаранню на 50% місць.
11.2 Судно, яке фінішувало та, ще перед початком слухання протесту визнало порушення ним правила Частини 2, підлягає заліковому покаранню на 30% місць.
11.3 Судно, яке, діючи за правилом 44.3(с), повністю визнало порушення ним правила Частини 2, фінішувало, і не було опротестованим, підлягає заліковому покаранню на 20% місць.
11.4 Стосовно порушників «Правил плавання на внутрішніх водних шляхах України» та «Міжнародних правил щодо попередження зіткнень – 72» (МППСС-72), Повноважний організатор надає право Перегоновому комітету обирати форму покарань з огляду на характер кожного конкретного випадку.
12. Залік
12.1. Місця у групах визначаються за сумою всіх перегонів з виправленням часу TMF відповідно до перегонового балу, скорегованого щодо покарання. У разі виникнення рівноваги у загальному заліку перевага надаватиметься яхтам, що мають кращі результати у більш довгих перегонах.
12.2 Результати перегонів, маршрутних, будуть визначатися за виправленим часом згідно систем рейтингу ORC. Рішення щодо методу та параметрів обчислювання (заліку) буде здійснюватися на розсуд Перегонового комітету.
12.3. Порядок застосування варіантів методу та параметрів обчислювання (заліку) буде зазначено у Вітрильницькій інструкції.
13. Безпека та судна підтримки
13.1 Судно або учасник перегонів мають надати всіляку, на яку тільки спроможні, допомогу будь-якій особі або судну, які є у небезпеці.
13.2 На будь-які судна підтримки, тренерські катери, тощо, Перегоновим комітетом можуть бути покладені додаткові обов'язки щодо безпеки проведення перегонів.
14. Місце стоянки
Судна мають розташовуватися на стоянку на призначених для них місцях.
15. Обмеження щодо піднімання з води
Всі судна-учасники регати повинні знаходитися на воді з 00:00 08.07.2019р. і до закінчення регати, за виключенням випадків, коли Протестовому чи Перегоновому комітетам необхідно провести огляд судна на березі.
Судна-учасники можуть підніматися з води під час регати тільки за попереднім письмовим дозволом Перегонового комітету за умови додержання терміну та всіх інших застережень щодо такого дозволу.
16. Водолазне спорядження і пластикові басейни
Водолазні апарати, пластикові басейни і їм подібне, не мають застосовуватися навколо яхт у проміжку часу між сигналом старту для перших перегонів і до закінчення регати.
17. Радіозв’язок
За винятком критичних ситуацій, судно, що є у перегонах не може передавати чи приймати радіопосилання, які не є доступними для всіх суден. Це обмеження стосується також і мобільних телефонів. Кожне судно повинне впродовж змагань мати працюючу рацію і не вимикати її доки не фінішує.
18. Нагородження переможців і призерів
18.1 На закритті регати та за результатами кожного етапу переможці та призери нагороджуються цінними призами
Поряд з офіційними нагородами, якщо це буде погоджено з Повноважним організатором, інші організації та особи можуть запровадити вручення окремих, у тому числі заохочувальних, подарунків і нагород.
18.2 Нагорода за перемогу у групі вручатиметься тільки за умови перемоги претендента принаймні над двома учасниками.
18.3 Поряд з офіційними нагородами, за наявності на це попереднього дозволу Оргкомітету регати, інші організації та особи можуть запровадити вручення окремих, у тому числі заохочувальних, подарунків і нагород.
19. Безпека і відмова від відповідальності
19.1 Власник (або довірена відповідальна особа за ПВП 46 капітан) несе повну відповідальність за безпеку судна та її екіпажу, а також за наявність обладнання та забезпечення судна відповідно до вимог щодо крейсерських перегонів четвертої категорії.
19.2 Кожний учасник має пам’ятати, що він бере участь у перегонах на свій власний ризик (дивіться ПВП 4) і повинен бути застрахованим відповідно до пункту 20 цього Регламенту
19.3 Попри те, що буде вжито всіх можливих заходів, аби зробити перегони як найбезпечнішими і кожний зі змагунів має бути певним, що у разі він потерпатиме на воді, кваліфіковану допомогу буде надано вчасно, Організаційний, Перегоновий і Протестовий комітети, обслуговуючий персонал та керівні особи змагань не беруть на себе юридичної відповідальності за життя, можливі травми учасників, пошкодження або втрату майна, які можуть спричинитися через участь у змаганнях або у зв’язку зі змаганнями.
20. Страхування
20.1 Кожний учасник повинен мати дійсний на період проведення регати поліс страхування від нещасного випадку з покриттям, що передбачає активну участь у спортивних змаганнях із лімітом відповідальності страховика не менше 15000 грн.
20.2 Кожне судно-учасник перегонів повинне мати на період змагань дійсне страхове свідоцтво щодо страхування відповідальності перед третіми особами на суму не меншу 250000 грн.
Додаткова інформація
Подача попередніх заявок на участь можлива на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Для термінового отримання додаткової інформації і для уточнень наявної просимо звертатися до Оргкомітету, за телефонами у м. Києві:
ОРГКОМІТЕТ ЗМАГАНЬ
Керівні особи:
Голова Перегонового комітету:
Трошин Володимир +380 97-269-1146
Члени оргкомітету:
Поліщук Сергій +380-67-465 8801
Ткач Олександр +380-97-5925120
Цей регламент є офіційним запрошенням на змагання
«Кубку Дніпра-2019»
ДОДАТОК 1
КАРТКА КОНТРОЛЬНОГО ОГЛЯДУ
«Кубку Дніпра - 2019»
Місто _______________ 08 липня – 18 липня 2019р.
ДОВІРЕНА (ВІДПОВІДАЛЬНА) особа має підготувати яхту для огляду і підписати картку після його завершення. Інспектори під час огляду вносять відмітки про відповідність за кожним пунктом. У разі необхідності складається додатковий звіт. Картку підписує довірена (відповідальна) особа та інспектор, після чого вона подається в Перегоновий комітет.
ЯХТА ________________________________ вітрильне число _____________
Задекларована кількість членів екіпажу на перегони ____________________
Цим я заявляю, що є власником чи довіреною (відповідальною) особою, відмітки в таблиці огляду відповідають дійсності за кожним пунктом і що я прочитав, і зрозумів «Спеціальні правила для крейсерських перегонів» (OSR) 2018–2019 World Sailing, зокрема пункти 1.02.1, 1.02.2, і 1.02.3 (Обов’язки відповідальної особи).
Підпис ____________________ Прізвище______________________________
(друкованими літерами)
Дата __________________2019 р.
При огляді виявлено наступне: |
Пункт OSR |
Відповідає /зауваження |
Релінги, леєрні стояки, леєра? Леєра натягнуті? |
3.14 |
|
Камбузна плита та камбузне обладнання? |
3.20 |
|
Принаймні одна ручна трюмна помпа? |
3.23 |
|
Два жорстких відра (не менш ніж 9 л) зі штертами? |
3.23 |
|
Магнітний компас морського типу, постійно встановлений, правильно відрегульований та вивірений? |
3.24 |
|
Навігаційні вогні? |
3.27 |
|
Головний двигун? Акумуляторна батарея (min 45 Аh)? |
3.28 |
|
Приймально-передавальна УКХ радіостанція морського типу? Принаймні ручна. |
3.29.05 |
|
Пристрій відстеження положення судна (GPS/ГЛОНАСС) |
3.29 |
|
Вітрильне число (літери і номера на вітрилах)? |
4.01.1 |
|
По одному вогнегаснику на кожний прилад відкритого вогню? |
4.05 |
|
Кітва з линвою? |
4.06 |
|
Ручний електричний ліхтар або прожектор? |
4.07 |
|
Аптечка першої медичної допомоги і посібник? |
4.08 |
|
Туманний горн? |
4.09 |
|
Мапи району перегонів? |
4.11 |
|
Ручний лот або ехолот? |
4.13 |
|
Назва яхти на плавучих предметах спорядженні? |
4.17 |
|
Рятувальні кола або підкови? |
4.22 |
|
Червоні фальшфеєри – 4 штуки? Строк придатності? |
4.23 |
|
Плаваючий кидальний линь (15 – 25 м), доступний з кокпіту? |
4.22.7 |
|
Кокпітній ніж? |
4.25 |
|
Штормові вітрила? Якщо грот не має рифів, то трисель обов'язково. |
4.26 |
|
Сертифіковані рятувальні жилети на кожного члена екіпажу? Сертифікати дійсні? Світловідбивні смужки морського типу? Пахові лямки (або кроч-строп)? |
5.01 5.01.1 |
|
Дата і місце останнього тренування «MOB» («Людина за бортом»)? |
6.04 |
|
Скільки членів екіпажу приймало участь у тренуванні «MOB» («Людина за бортом»)? |
6.04 |
|
Судновий журнал? |
|
ЗВІТ ІНСПЕКТОРА ПЕРЕГОНОВОМУ КОМІТЕТУ
Я перевірив зазначену яхту __________________________________________
Місце перевірки: ___________________________________________________
Висновки та Зауваження: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис ___________________ Прізвище ___________________________
(друкованими літерами)
Витяг зі Спеціальних правил для крейсерських перегонів (OSR) 2018–2019 World Sailing
|
1.02 |
Обов’язки Відповідальної особи |
** |
1.02.1 |
Згідно з Основним правилом 4 ПВП тільки яхта є відповідальною за рішення взяти участь у перегонах чи продовжити перегони. Відповідальність за безпеку яхти покладається виключно і невідворотно на Відповідальну особу, котра мусить зробити все можливе щоби яхта була сповна оснащена, у всіх відношеннях мореплавна і управлялася досвідченим екіпажем, який має відповідну підготовку і фізично готовий протистояти негоді. Відповідальна особа мусить також призначити особу, котра в разі неможливості виконання Відповідальною особою її обов’язків візьме на себе відповідальність. |
** |
1.02.2 |
Ані настанови цих Спеціальних правил, ані їх використання організаторами перегонів, ані контрольний огляд яхти жодною мірою не обмежують і не зменшують повну і невідворотну відповідальність Відповідальної особи. |
** |
1.02.3 |
Беручи участь у перегонах відповідно до Спеціальних правил Відповідальна особа, кожний учасник перегонів і власник судна погоджуються на прийнятну співпрацю з організатором перегонів і World Saіling у випадку подачі повідомлення про інцидент, як зазначено у пункті 2.02. |
2.02 Повідомлення про інцидент.
Повноважний організатор повинен скласти звіт про будь-який інцидент в перегонах, який може вплинути на розвиток Спеціальних правил, порядок їх перегляду, або підвищення безпеки. Повноважний організатор має дотримуватися усіх рекомендацій World Sailing щодо звітності про інциденти.
Контакти
Адреса
12А, Дніпровска набережна, Київ, 02000
Київський Міський Крейсерський Яхт-клуб