Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

1. Правила



1.1 Регата проводиться за правилами, як це визначено у Правилах вітрильних перегонів (ПВП) 2017 – 2020, за винятком змін, що їх буде внесено у Вітрильницьку інструкцію;
- цим Регламентом;
- приписами ВФУ до ПВП 2017 – 2020рр.;
- рішеннями Президії Вітрильної федерації України;
- посібником ВФУ щодо проведення крейсерських перегонів, та інших перегонів на крейсерських яхтах в Україні;
- Правилами Міжнародної системи вимірювання (далі – IMS Rules);

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка

«Кубок Великого Дніпра» (КВД) - традиційний вітрильний марафон від Києва до Чорного моря, започатковано Київським міським крейсерським яхт-клубом (Клуб) в 1977 році, ініціатором якого був засновник та багаторічний керівник Клубу - Костянтин Львович Бірюкович.

КВД проводиться Клубом вже понад сорок років. Раз на два роки, а інколи, за обставин, частіше. Фінішує КВД традиційно в Одеському Чорноморському яхт-клубі, або (за «довоєнних часів»!) в Криму – Чорноморське, Севастополь. В окремі роки в ньому приймали участь яхти з Росії, Білорусі.

Проходить КВД у липні за графіком, схожим на «базовий» Регламент першого КВД 1977 року Київ – Одеса:

«Дистанція понад 500 миль, 3 етапи, 7 перегонів;

І етап: Київ - Канів (79 миль), Канів - Кременчук (88 миль), Кременчук - Кам'янське (Дніпродзержинськ) (68 миль);

ІІ етап: перехід до Дніпра (Дніпропетровська) - старт в напрямку Запоріжжя (70 миль), Запоріжжя - Н. Каховка (115 миль);

ІІІ етап: Н. Каховка - Херсон (35 миль), Херсон - Одеса (90 миль).»

З набуттям досвіду, як організаторами, так і екіпажами учасників, за конкретних обставин, змінювалися етапи, окремі перегони, місце фінішу.

Головне, що вносить корективи в проведення КВД, це погодження заздалегідь (з осені) з календарем офіційних регат на Дніпрі та на Чорному морі. Зокрема, з проведенням ще одного «марафону» - «Кубка кошового отамана Сірка» яхт-клубом «Дніпро», з яким завжди «стикуємося» і йдемо далі до Одеси «об’єднаною ескадрою» з подвійним заліком для учасників. Або, дво-триденні «затримки» у Запоріжжі для участі у традиційних змаганнях - «Регата імені В.А. Сацького», тощо... Особливо графік КВД корегується відповідно до терміну проведення Чемпіонату України серед крейсерсько-перегонових яхт – в Одесі (1997), Черкасах (1999), Севастополі (2001), Миколаєві (2018), і, у разі потреби, робився «тайм-аут», як в Черкасах на десять днів. Це давало змогу учасникам КВД приймати участь у головних вітрильних змаганнях, зокрема використовуючи кубок як нагоду прийти на Чемпіонат.

В цьому (2019) році має бути проведено «обмежений» кубок тільки до Дніпра, з метою «привести» яхти «верхнього Дніпра» до Чемпіонату України. На превеликий жаль, зважаючи на «захмарну» платню за проходження шлюзів та інші негаразди сьогодення, не реально, як у 1999 році в Черкасах, зробити перерву на Чемпіонат та продовжити кубок далі. Та й кількість учасників з кожним роком стає все меншою з багатьох об’єктивних причин.

Але незважаючи ні на що, Клуб й надалі планує проводити КВД як чудову нагоду дружнього спортивного спілкування яхтсменів України на теренах Дніпра і Чорного моря.

Tags:

Контакти

Адреса

12А, Дніпровска набережна, Київ, 02000

Київський Міський Крейсерський Яхт-клуб

Call Us
+38 067 239 6917
Email

kyivyc@gmail.com